Lukáš Přibyl: Další hudební experiment: Pop 24 / únor 2015

19. 2. 2015 v 15:22 | Kategorie: Písně - Songs | Autor: Lukáš Přibyl, DDV

Milí čtenáři,

přináším s sebou další výtvor z mé domácí hudební produkce.  Než se pustíme dál, mile rád si zavzpomínám na své zkušenosti z profesionálního studia. A to ať už z Vyškova nebo z Brna. Faktem je, že jsem se dost dobře obohatil a je to krásně poznat, porovnáváme-li mé novější písně s několik let starými.

Ovšem přesto bychom našli jisté výjimky. Kdysi mi jeden kapelník říkal, že cituji "hudba se nedá vobechcat". No... a já říkám, že "jde vobechcat" (více níže). Je jasné, že on to tehdy říkal především z důvodu, aby získal další klienty a ti staří mu neodcházeli. Vždycky jde hlavně o peníze, hudební průmysl není výjimkou.

Takže jak říkám, hudba jde takzvaně "obejít". Jediné, co k tomu potřebujete, je běžný počítač (může být notebook). Existují programy, které vám vynahradí kompletně celé profesionální hudební studio. Tedy pokud nahráváte pouze hudbu (bez hlasu). Tyto programy mají v zásobě opravdu velké množství zvukových vzorků plus vysoce kvalitní zvukové syntetizátory. Vše, jako byste byli v nejdražším profesionálním hudebním studiu.

Já jsem písničky dělával v minulosti tak, že jsem doma vyexportoval jednotlivé zvukové stopy (ve studiové kvalitě) ale hlas jsem nazpíval až ve studiu - jde o to, že díky výše uvedenému jsem ušetřil až desítky tisíc korun, možná i více. Přesně tak.

A teď už je zde slibovaná písnička, můj další hudební experiment...

Video:


Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku nebo v >>> Chatovací místnosti těchto stránek se můžete vyjádřit:

Žádné komentáře:

Okomentovat