Příběh mladých bez kontroly

19. 2. 2015 v 19:11 | Kategorie: Orákulum - Oracle | Autor: Lukáš Přibyl, DDV
Milí čtenáři,

jak už samotný nadpis napovídá, jedná se o způsob žití, jehož směr je naneštěstí z té větší míry dán těžko ovladatelnými pocity toho kterého člověka. Nejvíce to zakusila mládež ve věku přibližně od 13 do 25 let (výjimky bychom zcela jistě mohli najít také). V průběhu těchto let se mnoho mladých snadno dostává do těžko řešitelných situací. Rádi riskují a rovněž rádi podceňují případná nebezpečí.

Jako příklad bych uvedl následující: nevhodná dávka alkoholu v kombinaci se sexem, navštěvování nočních barů a vyhledávání silně neslušných míst a i tamních nezřízených vrstevníků. V rámci takového prostředí se někdy až nechutně oddávají zcela nekulturnímu chování. Tudíž je jasné, že se takoví lidé dají jen ztěžka kontrolovat. Řekl bych, že téměř vůbec...

Proč o tom všem mluvím ? Protože jsem si tím kdysi (ve velice malé míře) prošel i já sám. Ale naštěstí jsem ještě včas poznal oč jde, tedy tu strašnou pachuť bez řádu, bez systému. A bez systému je dost nepohodlné se v takovém prostředí pohybovat.

Léta patřím mezi takové lidi, kteří mají rádi prostředí, které lze alespoň z té větší části řídit. Proto jsem většinu svých mladých let trávil spíše doma nebo v knihovně a podobně. Jistota je jistota a právě tu dodnes nalézám za světlého dne ve slušně vypadajícím podniku.

Nejhorší na dnešních mladých je, že se stále více noří do "tmavé nečistoty"... ale temní v jádru nejsou. Nejsou zlí, ale o to horší je čeká "probuzení", jestliže s někým skutečně zlým dojdou do styku.

A zde je dost zásadní rozdíl - oni si chtějí jen užívat (diskotéky, akce, postel, chlast, sex atd.), nezajímá je nějaká hlubší myšlenka. Takže jsou jen poskvrnění, a Temnota (v pravém slova smyslu) se jich téměř vůbec nedotýká. Zpravidla by takoví "mlaďoši" nemohli přihlížet skutečnému zločinu, byli by "na kaši", kdyby jenom viděli nějakého opravdu těžkého zločince "v akci".   

Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku nebo v >>> Chatovací místnosti těchto stránek se můžete vyjádřit:

7 komentářů:

  1. To je hold mládí, někdo ho má bouřlivější, jiný přízemnější. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já na užívání také nevidím nic špatného. Jsme na světě jen jednou a měli bychom ho nenechat protéct mezi prsty.
    Samozřejmě užívání není vše, povznesení ducha čtením a studiem by tam také nemělo chybět.

    OdpovědětVymazat
  3. jde vidět, že jste nečetli můj článek dostatečně pozorně

    OdpovědětVymazat
  4. jo.. tak přesně tohle jsem nikdy nezažila.. já jsem byla odjakživa taková ta puťka, co byla v depresích zalezlá doma.. až v devatenácti jsem jela poprví na Brutal a tam se to trochu prolomilo, že jsem pak jela na Brutal ještě třikrát.. pár malých koncertů s kamarádama.. párkrát jsem se opila.. ale tak nějak normálně, že jsem ráno měla hlavu v kýbli nebo v hajzlu.. ale nikdy bych se nevožrala tak, že bych lezla po barech a šukala kde s kým.. na to jsem až moc slušnej tvor..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to se tedy divím vzhledem k tvému projevu na tvém blogu

      Vymazat
    2. No vzhledem k tomu, že počet mladých zabijáků a těch, co s oblibou sjíždějí stránky o rozsekaných lidech a čumí na popravy, roste víc a víc, tak se obávám, že začínají být mladými úchyly velice brzy a že by si to např. zastřelení ještě i rádi zkusili.
      Svět se změnil, ten kdo se rozklepe při odběru krve není cool, když si vezmeš procento těch, co se dobrovolně řežou, tak si v tom libují a obávám se, že stejné potěšení by jim přiváděl i pohled na trpící druhé ( ať už člověka nebo zvířete).
      Dnešní mladí jsou špinaví i zevnitř, je tedy nepřesné házet je do jednoho pytle a věřit, že stále ještě uplakanými dětmi jsou...
      V mnoha mnoha případech už jsou nebezpeční na úrovni zabijáků.
      Tohle píšeš ty jako ten, kdo si MYSLÍ, že tomu tak je...a tohle píšu já jako třicítka, která se mezi nimi pohybuje, vidí to a ví o tom, že se to skutečně děje.

      Vymazat