Výběr mnou vytvořených i nazpívaných původních písní z roku 2008

22. 2. 2015 ve 14:27 | Kategorie: Písně - Songs | Autor: Lukáš Přibyl, DDV

Související články:
  1. Video: Další můj hudební experiment: balada 25
  2. Lukáš Přibyl: Remix mé písně "Fingers of my Love" z roku 2010 (video s českým textem)
  3. Další hudební experiment: Pop 24 / únor 2015
Milí čtenáři,

hudební tvorbě se věnuji zhruba deset let a jak jsem za ty roky zjistil, v mém případě je lepší tvořit písně a zpěv nechat na jiných. Ovšem přesto přese všechno bychom mohli najít pár zajímavých výtvorů z mé produkce, které jsem (žel v angličtině) nazpíval ve svém domácím prostředí.

A tady jsou... čtyři "ještě poslouchatelné" písničky opravdu v původním znění s mým "pseudo-zpěvem". Vše ze září 2008. Musel jsem samozřejmě udělat (velmi malý) zásah do těch původních souborů, co mám doma na CD:

(pokud se vám nějaká zalíbila, budu rád, když na ni v komentářích níže upozorníte)

1. Try to stop me


2. Come to me 


3. Our sea



4. Game with her 


Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku nebo v >>> Chatovací místnosti těchto stránek se můžete vyjádřit:

3 komentáře:

  1. Zajímavé! Anglicky moc neumím ani nejsem hudební znalec, ale dobrý! Nejvíc se mi líbí první tři. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou dobré, nejvíc první a čtvrtá :) To máš nějaké nahrávací studio, nebo jak to děláš?

    OdpovědětVymazat
  3. Díky vám oběma. Tehdy jsem to vytvářel přes několik programů, dnes už hudbu (ale bez zpěvu) dělám přes jeden velký profesionální studiový systém (proto jsem také před nějakou dobou kupoval v ElectroWorldu výrazně výkonnější počítač)

    OdpovědětVymazat