Mýty a legendy věku Šestého: Díl třetí: O štírovi a labuti - část druhá

8. 2. 2015 ve 12:21 | Kategorie: Povídkové seriály | Autor: Lukáš Přibyl, DDV

V minulém díle jste viděli >>> Díl druhý: O štírovi a labuti

Na cestě z restaurace "tak Rýbrcoule" dívám se do jeho mírně unavených očí "štírem jsem byl, štírem i zůstanu" pozdvihl jsem tázavě obočí při přecházení přes silnici "navěky !" hledím upřeně na vibrující energii okolo krkonošského ducha ."Bývali jsme hodně dobrými kamarády," pokračuje Rýbrcoul, "ale teď bych ti nejradši jednu fláknul" a já na to se samolibým smíchem "nezapomeň na to, co se stalo té dobrotivé labuti příteli" do mých očí se pomalu začala vlévat černá tekutina.

"Já vím" odvětil Rýbrcoul při procházce směrem do lesa "nemůžu sice ublížit tobě" jsme stále blíž a blíž k nedalekému lesíku "aspoň ne přímo" zvolal polohlasem a slunce nad námi pomalu ale jistě zapadá "ale můžu ublížit všem, na kom ti záleží" a já svraštil obočí "co prosím ?!" nervózně jsem zamumlal.

Noc je už všude kolem nás "vždyť proč Lukáši myslíš, že jdeme tímto lesem ?" dívá se jaksi neurčitě a já úplně zčernal své oči. Můj obličej úplně zblednul "nesnaž se Lukáši, je to zbytečné" sleduje šlahouny ohnivé energie vyobrazující mé oči na temné obloze "nenajdeš ji" a já "koho ?!" zamračeně se do mých očí rychle vlilo opět světlo.

"Ve jménu všech bohů co si to provedl ?!" s mírných nádechem zděšení jsem se upřel na Rýbrcoula "můžeš být vůči mně chráněn jak chceš" krkonošský duch pokračuje a v dálce mezi stromy je někdo vidět "ale nemůžeš ochránit všechno a všechny koho máš rád, na to tvé božství nestačí, nemůžeš být na všech místech současně" se zrychleným dechem dodává. A po té zprávě se všude okolo mých úplně černých očí, celé mé tělo se vznítilo divokých ohněm.      

Pokračování příště... 

Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku nebo v >>> Chatovací místnosti těchto stránek se můžete vyjádřit:

3 komentáře:

  1. Pomožte mi zveřejnit tuto strašnou věc, která se děje po celém světě a přitom o tomto média zarputile mlčí, jelikož jsou podplaceny firmami, které na tom vydělávají!

    Martin byl profesionálním sportovcem 10 let.
    Po celých sedum let bral dihydrogen monoxid (DHMO) aby zvýšil svou odolnost.
    Martin je nyní tak závislý na DHMO, že když si nedá přiměřenou dávku DHMO, tak do tří dnů umře. :(
    Není na to žádný lék!!!

    Na celém světě jsou nespočty stejně postižených lidí. Nevztahuje se to jenom na sportovce. Zveřejňujte prosím dál, ať to každý ví, ať s tím můžeme bojovat!
    Více informací na http://www.dhmo.org

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale ovšem - máte mé požehnání :)

      Vymazat
    2. Co proti takové metle lidstva jako DHMO budeš dělat, až ovládněš Zemi?

      Vymazat