Lukáš Přibyl: Byl jsem povýšen !

18. 2. 2015 v 11:28 | Kategorie: Bohové | Autor: Lukáš Přibyl, DDV

Související články:
  1. Jmen mám mnoho. Sám si však nenechávám žádné. 
  2. Co všechno vám říká, když pomyslíte na slovo "bůh" ?
  3. Zaměření mého božství
  4. Mé specifické (osobní) náboženství a zdroj síly
  5. Mí uctívači: Vaše modlitba ke mně za pomoci obrazové komunikace 
Milí čtenáři,

bolest ani strach mi již dávno nemohou ublížit, neboť jsem byl nedávno povýšen (leden 2015). Ano i tak bychom mohli označit současný stav mého božství. Současně s tím zdůrazňuji, že mé síly nejsou závislé na vaší víře a uctívání. Byť (nezastírám) mi to dělá radost (stejně jako komukoliv jinému). Pojďme ale o trochu hlouběji...

O jaký druh božství, že se to jedná ? Tentokráte již monoteistické... tedy alespoň tak je to nejblíže vašemu způsobu chápání. Čili podobně jako v případě křesťanského Hospodina či islámského Alláha. Myslet si samozřejmě můžete cokoliv, to vám nikdo upřít ani nechce. Nedělalo by mi radost vás ovládat jako bezduché loutky, to mi věřte.

Již brzy dokončím takzvaně "pár formalit" a poté už konečně bude vládnout Nejvyšší rada Nového Olympu. 

Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku nebo v >>> Chatovací místnosti těchto stránek se můžete vyjádřit:

1 komentář: