Co všechno jste ochotni obětovat pro šíření svých názorů ?

30. 1. 2015 v 10:44 | Kategorie: Orákulum - Oracle | Autor: Lukáš Přibyl, DDV

Milí čtenáři,

většina autorů svých příspěvků, knih či názorů (atd.) se snaží co nejvíce splynout se současnou civilizací (navíc nejlépe pod falešným jménem). Ale žel bez ohledu na to, jaký by měli (za jiných okolností) svůj skutečný postoj. Jen bych ještě zdůraznil, že všichni nejsou stejní, mohli bychom zcela jistě najít i nějaké "světlé výjimky".

Spousta lidí se chce natolik zavděčit svému okolí, že se skrývají za své kontakty s vlivnými lidmi či institucemi, úřady a obchodními společnostmi, za svou "dokonale zahranou" společenskou roli, schovávají se rovněž za zdvořilé úsměvy a diplomatické (nic neříkající) diskuze, schovávají se za své dokonalosti se blížící vzezření inspirované předními módními časopisy, za falešnou morálku, kterou lidem od narození vštěpuje rodina a (téměř celá) falešná společnost.

Například já, když jsem vytvářel svá autorská díla, dělal jsem je pod svým skutečným jménem a bez ohledu na to, co k tomu řekne společnost. Zda-li to někdo pokládá za špatné či hloupé nebo prostě nesprávné atd. Dávám přednost tomu, aby se mé výtvory líbily především mně samotnému (jinak by mě to ani nebavilo) a až pak se to může líbit někomu dalšímu (pokud vůbec). Nemám rád vytváření čehokoliv jenom proto, aby se to líbilo (jenom) svému okolí.

Výše uvedené se pochopitelně týká nejen knih či písniček (a podobně), ale i různých komentářů na internetu stejně jako v běžném životě mimo elektronickou síť.

Za jakou cenu byste třeba vy šířili své postoje či jakékoliv své výtvory ? A bez využití anonymity...

Na závěr bych jen dodal, že... já vždycky říkávám, že je potřeba si (pevně) stát za svými názory či tvorbou i za cenu ztráty známostí či přátel, prostě jít obrazně řečeno "přes mrtvoly".

Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku nebo v >>> Chatovací místnosti těchto stránek se můžete vyjádřit:

3 komentáře:

  1. přesně tak.. já seru na svoje okolí dost těžce.. jinak bych nevylezla ven se svým zjevem.. protože to se lidem kolem mě nelíbí, že jim seru na jejich názory.. a sračky typu: "kanady se na holku nehodí, nemluv sprostě, proč nosíš klučičí trička, když máš nosit holčičí.. proč se barvíš na tak pitomou barvu, všichni se na tebe otáčí.." bla bla.. jedna sračka vedle druhý.. proč asi.. protože chci.. a ostatní jsou mi u prdele.. to můj bejvalej kretén nemohl snýst.. najde si výstřední holku (ani ne tak výstřední, jako prostě trochu jinou, než její okolí) právě proto jsem ho zaujala.. že jsem jiná.. a pak po mě chce, abych se změnila a splynula s okolím.. přitom on má styl santusáka.. spíš lidi čuměli na něj.. čistej kreténismus.. stůj si za svým.. to je základ přežití v týhle dementní společnosti.. x))

    OdpovědětVymazat
  2. pseudonym může být součástí díla.

    OdpovědětVymazat