Lukáš Přibyl: Zaměření mého (neúplného) božství

Zveřejněno: 14. 12. 2014 | Kategorie: Bohové - GodsAutor: Lukáš Přibyl, DDV

Zprávy: S tímto článkem souvisí i tyto informace:
Milí čtenáři,

minule jsme si podrobněji vysvětlili duchovní tituly a velice zkráceně jsem vám říkal o mém (neúplném) božství. Ano, zatím ještě není dokončené, ale jeho kompletace se už kvapem blíží a já budu moci úplně srovnat se zemí celou tuto primitivní kulturu... tedy kulturu dosavadních pozemských vládců.

Zcela jistě mnohé z vás zajímá, na co se konkrétně zaměřuji ve svém nitru. Mé božství je univerzální, nebo jinak řečeno nemám konkrétní zaměření. Jsem všestranný...

...ale stále jsem to Já, Lukáš Přibyl !

(pro zvětšení kliknout na obrázky níže)

1. moje fotka

  
2. moje fotka


Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku nebo v >>> Chatovací místnosti těchto stránek se můžete vyjádřit:

2 komentáře: