Orákulum: Můj názor na téma: Snímky polonahých dívek od zhrzených partnerů zaplavily český internet

Informace ze serveru Novinky.cz, konkrétně ZDE <<<, mne "donutily" k následujícímu krátkému zamyšlení. 

Už jsem se v souvislosti s takzvanou kyberšikanou (= je to něco jako běžná šikana, ale s tím, že se zde využívá dostupných internetových možností k šikanování druhého či druhých lidí) o tom kdysi na jiné adrese vyjadřoval. 

Říkal jsem, že člověk, který někomu dává důvěrné informace o své osobě (například nahé fotky a podobně) si musí sám ve svém nitru (ještě před tím) odpovědět na následující otázky:

1. Vadí mi, že se na mě někdo druhý bude dívat ?

2. Pokud ne... pak si odpovězte ještě na tuto otázku - Vadí mi, že tyto fotky může někdo rozesílat svým přátelům, známým a tak dále po síti - třeba emailem atd. ?

Pokud z výše uvedeného si říkáte, že vám kolování vašich nahých fotek po síti nevadí, pak jste v bezpečí a nemáte se čeho bát. 

V ostatních případech vám poradím jednu důležitou věc: 

Nikam a nikomu a nikdy žádné své fotky (či jiné důvěrné informace) neposílejte - protože to je jediný způsob jak na 100 % zajistit, aby se nic takového nedostalo nikomu do rukou. Je totiž velice snadné se dostat do problémů s výše zmíněnou kyberšikanou.

Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku se můžete vyjádřit:

Žádné komentáře:

Okomentovat