Přemýšlení: Říše Adolfa Hitlera (nejen) ve filmu Šedá zóna

V poslední době jsem se více zaměřil na témata spojená s Německem z dob vlády A. Hitlera. Dnes jsem si po delší době připomněl tehdejší časy docela známým a zajímavým filmem Šedá zóna. Je to velice přesvědčivě natočený snímek a o to víc děsivý celý ten dávný problém je. Ne ani tak pro mě, jako spíše z lidského hlediska.

Já osobně jsem přesvědčen, že kdyby Hitler nečinil taková zvěrstva, čímž mám na mysli hlavně koncentrační tábory... zkrátka kdyby tehdejší vůdce rozšiřoval svou zemi bez porušování základních lidských práv (atd.), jsem si jist, že by po celém světě zavládla vskutku zajímavá (v dobrém slova smyslu) světovláda.

Už dlouhá léta jsem pro zavedení světové vlády, ale ne takové, jak z dob Adolfa Hitlera.

Praktiky, které tehdejší vedení provádělo, jsou naprosto neslučitelné dokonce i se zákony Nového Olympu. Absolutní bezohlednost, brutální suverenita a řekl bych až krvelačnost a silně nebezpečný fanatismus. To je nepřijatelné.

Jsem proto, aby lidé věku šestého ovládli celou Zemi, ale rozhodně se zachováním alespoň těch základních lidských práv. 

Když se ještě podívám nazpět k zmíněnému filmu Šedá zóna, je dokonce i pro mě celkem šokující, jak snadno se nechávali "vyvolení zajatci" využívat jako dočasné komando v koncentračních táborech (jen za několika měsíční pohodlí a poté stejně byli zabiti). Zvláštní jak snadno se někteří nechají uplatit (i když německé komando rozhodně není vhodný úplatek).


Máte-li nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku se můžete vyjádřit.

Žádné komentáře:

Okomentovat