Můj názor na téma: Násilí ve filmech je tolik, že přestává být příčinou nepřístupnosti

Zdá se, že s každou generací lidstvo ztrácí část své schopnosti citlivě vnímat okolí. Opravdu tomu tak je ? Nebo se nám to snaží někdo jenom podsunout ? K tomuto zamyšlení mě vedl tento článek <<<

Faktem je, že už jen při delším pozorování toho, co se odehrává ve světě internetu, lze na základě tamních reakcí vypochopit, jak se chování (nejen) mladé generace lidí jaksi obrazně řečeno "stáčí do temných koutů". Prostě řečeno - stávají se citově otupělejšími...

Pravda je, že jsem už i já před lety upozorňoval, že stále více lidí odmítá něco jako pravou Lásku jakožto jedinečný a sebeobětující Cit. A velice se podivují a posmívají když napíšu lásku s velkým "L" či cit s velkým "C" (jak je výše napsáno). Tak jako nemocní nemohou za svou nemoc, i v tomto případě se lidské chování dá připodobnit k jakémusi druhu nemoci. ... že stále méně jsou schopni skutečného citlivého vnímání.

City se tak s každým dalším desetiletím stávají něčím více cizím než kdy dřív. 

A nesvádějte to na média. Je to především o lidech, o vůli jedinců, kteří chtějí si stanovit jisté hranice, kam až mohou a chtějí zajít. Žel jak jde čas dopředu, je vidět, že lidstvo již brzy ztratí jednu z těch nejkrásnějších věcí jak se tak říká pod Sluncem... tím je skutečný sebeobětující jedinečný Cit (který se nemusí vždy vztahovat čistě jen k milenecké lásce).

Připomíná mi to jako by se tento současný Věk pátý zvaný Železný (viz tento můj článek <<<) posouval ne dopředu, jak by se dalo očekávat, ale nazpět až k věku třetímu zvanému Měděný, kdy veškeré lidstvo svou neustále narůstající bezcitností až brutálností samo sebe zabilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat