Písně-Songs: Within Temptation: What have you done ! - Zeus and Hera - Chci Lásku svou zpět ! - Zeus a Héra - i s českým překladem)

CZECH <<< >>> ENGLISH

/CZECH/
(můj volný překlad)

Úvodní hra

Refren: [: Chci Lásku svou hned zpět ! :]

1. Sloka: Já vím, že snahy se už ztrácí,
neznaj ve věčnosti odmítání.
Však teď se zjevím bez emocí.
Vím, že má víra měla hned skončit.
Vím, že zpět už fakt nezískám nic.
Je po všem - ach né !
Chci Lásku svou zpět !

Video (text překladu pokračuje pod videem níže):


Refren: [: Chci Lásku svou hned zpět ! :]
Já, já věčně sním o někom jak ty,
kéž blízko mi jednou budeš.
(Chci Lásku svou hned zpět !)
Proč, proč osud náš tak moc chce,
ať bolestí v srdci... dál křičíme.
[: Chci Lásku svou zpět ! :]

2. Sloka: Co bys řek Smrti, jenž vzývám ?
A co mým slzám, cos vídal ?
Protože... ty seš teď nepřítelem mým.
Máš jen teď svou nenávist.
Je po všem, ach né !
Chci Lásku svou zpět !

Refren: [: Chci Lásku svou hned zpět ! :]
Já, já věčně sním o někom jak ty,
kéž blízko mi jednou budeš.
(Chci Lásku svou hned zpět !)
Proč, proč osud náš tak moc chce,
ať bolestí v srdci... dál křičíme.
[: Chci Lásku svou zpět ! :]

Bridge: Já už jsem svá, mě nepředěláš.
Nebudem sví, nech mě být.

Refren: Já, já věčně sním o někom jak ty,
kéž blízko mi jednou budeš.
(Chci Lásku svou hned zpět !)
Proč, proč osud náš tak moc chce,
ať bolestí v srdci... dál křičíme.

Já, já věčně sním o někom jak ty,kéž blízko mi jednou budeš.
(Chci Lásku svou hned zpět !)
Proč, proč osud náš tak moc chce,
ať bolestí v srdci... dál křičíme.
[: Chci Lásku svou zpět ! :]

/ENGLISH/

(Úvodní hra)

Refren [: What have you done now ! :]

(1. Sloka): I know I’d better stop trying
You know that there’s no denying
I won’t show mercy on you now
I know, should stop believing
I know, there’s no retrieving
It’s over now, what have you done?

Refren [: What have you done now ! :]
I , I’ve been waiting for someone like you
But now you are slipping away ...oh
(What have you done now!)
Why, why does fate make us suffer?
There’s a curse between us, between me and you

Refren [: What have you done now ! :]

(2. Sloka): Would you mind if I killed you?
Would you mind if I tried to?
Cause you have... turned into my worst enemy
You carry hate that I don’t feel
It’s over now
What have you done?

Refren [: What have you done now ! :]
I , I’ve been waiting for someone like you
But now you are slipping away...oh
(What have you done now!)
Why, why does fate make us suffer?
There’s a curse between us, between me and you

Refren (1) : [: What have you done! :]

Bridge:
I will not fall, won’t let it go
We will be free, when it ends

Referen (2): I, I’ve been waiting for someone like you
But now you are slipping away ...oh
(What have you done now!)
Why, why does fate make us suffer
There’s a curse between us, between me and you

I, I’ve been waiting for someone like you
But now you are slipping away ...oh
(What have you done now!)
Why, why does fate make us suffer
There’s a curse between us, between me and you

6 komentářů:

  1. Důrazně doporučujeme tuto službu pro ty, kteří mají potíže se snahou obnovit svůj vztah/manželství. On je skutečný obchod. můžete kontaktovat DR WALE WHATSAPP: +2347054019402
    Z úcty k tobě a tvým kouzlům musím toto svědectví oznámit všem. Byl jsem u jiných kouzelníků, aniž bych viděl žádný výsledek. Jen jsem si přál, abych k vám přišel dříve, dostal jsem od vás to nejlepší. Můj bývalý manžel byl roky pryč a já jsem všude chodila a hledala pomoc od jiných kouzelníků, ale žádný výsledek, dokud mě můj přítel nepředstavil DR WALE. Poté, co bylo kouzlo lásky hotové, mi od něj konečně zavolal. Jeho kouzla dělala zázraky a můj manžel je zpět plný lásky. Bylo to jako zázrak! Najednou se vrátil s květinami a řekl, že bych mu měl odpustit, byla jsem opravdu ohromená a šokovaná, když můj manžel poklekl a prosil o odpuštění a abych ho přijal zpět. Opravdu mi chybí slova a jsem šťastný, jsi Bůh poslal mně a celé mé rodině. A teď jsem zase jednou radostnou ženou. Děkuji mnohokrát, DR WALE. Pro každého, kdo hledá skutečného kouzelníka, kontaktujte DR WALE NA WhatsApp/Viber: +2347054019402 NEBO E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Je mi ctí sdílet toto zázračné svědectví se světem. Můj manžel se se mnou rozvedl před patnácti měsíci a já jsem byla plná výčitek, protože jsem nevěděla, co mám dělat, abych napravila problémy s manželem. Hledal jsem na internetu pomoc, jak bych mohl získat pomoc v mém manželství, a objevil jsem skvělé svědky o DR WALE, který byl se svými kouzly pokrokový. Spojila jsem se s ním a hle, DR WALE, mi řekl, že pro mě připraví kouzlo, které přivede zpět mého manžela. Byl jsem skeptický, ale neměl jsem jinou možnost, než s ním spolupracovat. Po práci s DR WALE, o několik dní později, mi můj manžel zavolal, že se vrací domů a od toho dne až do této chvíle žijeme v míru. Nyní je zpět s tolika láskou a péčí. dnes jsem rád, že vám všem mohu oznámit, že tento kouzelník má moc přivést milence zpět a nejpřekvapivější je, že naše láska je nyní velmi silná, každý den je štěstí a radost. a Není nic jako být s mužem, kterého miluješ. Vřele doporučuji DR WALE každému, kdo potřebuje pomoc. Pokud máte jakýkoli problém, kontaktujte DR WALE, dávám vám 100% záruku, že vám pomůže!!. Jeho WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 nebo e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Viața mea s-a întors!!! După nouă ani de căsnicie întreruptă, soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe cei doi gemeni ai noștri. Am simțit că viața mea era pe cale să se sfârșească, aproape m-am sinucis, am fost emoționat foarte mult timp. Datorită unui vrăjitor numit DR WALE, pe care l-am întâlnit online. Într-o zi credincioasă, în timp ce răsfoiam pe internet, căutam un vrăjitor bun care să-mi rezolve problemele. Am dat peste o mulțime de mărturii despre acest vrăjitor special. Unii oameni au mărturisit că și-a adus fostul iubit înapoi, alții au mărturisit că restaurează uterul, vindecă cancerul și alte boli, unii au mărturisit că poate face o vrajă pentru a opri divorțul și așa mai departe. Am întâlnit și o mărturie anume, era despre o femeie pe nume Sofia, ea a mărturisit despre modul în care DR WALE și-a adus înapoi fostul iubit în mai puțin de o săptămână și a inversat efectul cancerului băieților lor, iar la sfârșitul mărturiei ei, ea a renunțat la DR WALE „WhatsApp: +2347054019402. După ce am citit toate acestea, am decis să discut cu DR WALE. L-am contactat prin WhatsApp: +2347054019402 și i-am explicat problema mea. În doar câteva săptămâni, soțul meu s-a întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și suntem și mai fericiți decât înainte. DR WALE este cu adevărat un om talentat și nu mă voi opri din a-l publica pentru că este un om minunat... Dacă ai o problemă și cauți un vrăjitor real și autentic care să-ți rezolve toate problemele pentru tine. Încercați DR WALE oricând, acesta este răspunsul la problemele dvs. Iată contactul lui: WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Môj život je späť!!! Po deviatich rokoch rozpadnutého manželstva môj manžel opustil mňa a naše dve dvojčatá. Cítil som, že môj život sa blíži ku koncu, takmer som spáchal samovraždu, bol som emocionálne na veľmi dlhú dobu. Vďaka zaklínačovi s názvom DR WALE, s ktorým som sa stretol online. V jeden verný deň, keď som si prezeral internet, hľadal som dobrého kúzla, ktorý by mohol vyriešiť moje problémy. Narazil som na veľa svedectiev o tomto konkrétnom zaklínači. Niektorí ľudia svedčili, že priviedol späť ich bývalú milenku, iní svedčili, že obnovuje maternicu, lieči rakovinu a iné choroby, iní svedčili, že dokáže čarovať, aby zastavil rozvod a tak ďalej. Narazil som aj na jedno konkrétne svedectvo, bolo to o žene menom Sofia, ktorá svedčila o tom, ako DR WALE priviedla späť svojho bývalého milenca za menej ako týždeň a zvrátila účinok rakoviny ich malých chlapcov, a na konci svojho svedectva vypadol DR WALE 'WhatsApp: +2347054019402. Po prečítaní tohto všetkého som sa rozhodol porozprávať sa s DR WALE. Kontaktoval som ho cez WhatsApp: +2347054019402 a vysvetlil som mu môj problém. Len o pár týždňov sa ku mne vrátil môj manžel. Vyriešili sme naše problémy a sme ešte šťastnejší ako predtým. DR WALE je skutočne nadaný muž a neprestanem ho zverejňovať, pretože je to úžasný muž... Ak máte problém a hľadáte skutočného a skutočného čarovača, ktorý za vás vyrieši všetky vaše problémy. Vyskúšajte DR WALE kedykoľvek, toto je odpoveď na vaše problémy. Tu je jeho kontakt: WhatsApp/Viber: +2347054019402 alebo e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Moje žena trpěla rakovinou štítné žlázy, u které bylo potvrzeno, že jde o čtvrté stadium, doktor mi řekl, že s tím nemůže nic dělat, protože nereagovala na léčbu, ale můj přítel nás zachránil a objednal si tento konopný olej z DR. WALE, o kterém řekl, že pomáhá některým pacientům v boji proti rakovině různých typů, tak jsme se rozhodli dát tomu šanci, zatím se moje žena zlepšuje naprosto velmi dobře a v současné době může chodit po domě úplně sama. Cítil jsem, že je nutné nechat ostatní, kteří trpí touto akutní nemocí, že jakmile budete mít dobrý konopný olej, může člověku skutečně dát druhou šanci na život. náhodou, pokud byste náhodou potřebovali tento konopný olej, můžete kontaktovat DR WALE, který mně a mé ženě dodal tento WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 NEBO E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    VŠEM VYŘEŠÍ NÁSLEDUJÍCÍ PROBLÉMY
    NA CELÉM SVĚTĚ NA:
    1. Získání svého milence nebo manžela zpět
    2. Duchovní neprůstřelnost
    3. Loterie
    4. Peníze kouzlo
    5. Kouzlo dlouhého života
    6. Kouzlo prosperity
    7. Ochranné kouzlo
    8. Získejte pracovní kouzlo
    9. Stát se manažerským kouzlem
    10. Získejte obrovskou půjčku bez placení jakýchkoli poplatků
    11. Získání peněz z podvodu zpět
    12. Dětské kouzlo
    13. Těhotenské kouzlo
    14. Kouzlo svobody
    15. Kouzlo lásky
    16, mizející kouzlo
    17. Neviditelné lidské kouzlo
    18. Úspěch nebo úspěšné zaklínadlo
    19. Manželské kouzlo
    20. Pomstychtivé kouzlo
    21. Kouzlo popularity
    22. Zabíjející kouzlo
    23. Kouzlo rak
    24. Kouzlo nadpřirozené síly
    25. Kouzlo šílenství
    26. Kouzlo půjčky na dům zdarma
    27. Produkční kouzlo filmů a filmu
    28. Kouzlo HIV/aids
    29. Zaklínadlo tuberkulózy
    30. Zhubněte a kouzla na tělo

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj přátelé, úžasné a úžasné svědectví o velkém kouzelníkovi, o které se opravdu rád podělím. Získat svou ženu zpět je to, co jsem nejméně čekal a nikdy jsem si to nedokázal představit. Já a moje žena jsme pět let manželé a žijeme šťastně, ale najednou se úplně změnila a odvrátila se ode mě a nikdy jsem nevěděl, co se děje, snažil jsem se jí zeptat, ale odmítla mi říct, co problém je, a jak šel čas, usilovala o rozvod. Byl jsem tak ustaraný a zmatený a dělal jsem vše, co bylo v mých silách, abych ji dostal zpět, ale nebylo to snadné, myslel jsem, že veškerá naděje je ztracena, a během mého hledání cesty ven mi přítel, který měl podobný problém, řekl o skvělém kouzelníkovi jménem DR WALE, který mu pomohl získat zpět i jeho ženu. V celém svém životě jsem nevěřil na kouzla nebo magii, protože jsem si nikdy nemyslel, že by to fungovalo, ale snažil jsem se dát tomuto muži šanci a k mému největšímu překvapení na mě seslal kouzlo, ale dnes jsme zase spolu v krásném domově. se třemi krásnými dětmi. Jsme spolu opět šťastní a využívám této příležitosti, abych řekl komukoli, kdo prochází podobnou situací, aby ho kontaktoval na WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 nebo e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdpovědětVymazat