Písně-Songs: Within Temptation: What have you done ! - Zeus and Hera - Chci Lásku svou zpět ! - Zeus a Héra - i s českým překladem)

CZECH <<< >>> ENGLISH

/CZECH/
(můj volný překlad)

Úvodní hra

Refren: [: Chci Lásku svou hned zpět ! :]

1. Sloka: Já vím, že snahy se už ztrácí,
neznaj ve věčnosti odmítání.
Však teď se zjevím bez emocí.
Vím, že má víra měla hned skončit.
Vím, že zpět už fakt nezískám nic.
Je po všem - ach né !
Chci Lásku svou zpět !

Video (text překladu pokračuje pod videem níže):


Refren: [: Chci Lásku svou hned zpět ! :]
Já, já věčně sním o někom jak ty,
kéž blízko mi jednou budeš.
(Chci Lásku svou hned zpět !)
Proč, proč osud náš tak moc chce,
ať bolestí v srdci... dál křičíme.
[: Chci Lásku svou zpět ! :]

2. Sloka: Co bys řek Smrti, jenž vzývám ?
A co mým slzám, cos vídal ?
Protože... ty seš teď nepřítelem mým.
Máš jen teď svou nenávist.
Je po všem, ach né !
Chci Lásku svou zpět !

Refren: [: Chci Lásku svou hned zpět ! :]
Já, já věčně sním o někom jak ty,
kéž blízko mi jednou budeš.
(Chci Lásku svou hned zpět !)
Proč, proč osud náš tak moc chce,
ať bolestí v srdci... dál křičíme.
[: Chci Lásku svou zpět ! :]

Bridge: Já už jsem svá, mě nepředěláš.
Nebudem sví, nech mě být.

Refren: Já, já věčně sním o někom jak ty,
kéž blízko mi jednou budeš.
(Chci Lásku svou hned zpět !)
Proč, proč osud náš tak moc chce,
ať bolestí v srdci... dál křičíme.

Já, já věčně sním o někom jak ty,kéž blízko mi jednou budeš.
(Chci Lásku svou hned zpět !)
Proč, proč osud náš tak moc chce,
ať bolestí v srdci... dál křičíme.
[: Chci Lásku svou zpět ! :]

/ENGLISH/

(Úvodní hra)

Refren [: What have you done now ! :]

(1. Sloka): I know I’d better stop trying
You know that there’s no denying
I won’t show mercy on you now
I know, should stop believing
I know, there’s no retrieving
It’s over now, what have you done?

Refren [: What have you done now ! :]
I , I’ve been waiting for someone like you
But now you are slipping away ...oh
(What have you done now!)
Why, why does fate make us suffer?
There’s a curse between us, between me and you

Refren [: What have you done now ! :]

(2. Sloka): Would you mind if I killed you?
Would you mind if I tried to?
Cause you have... turned into my worst enemy
You carry hate that I don’t feel
It’s over now
What have you done?

Refren [: What have you done now ! :]
I , I’ve been waiting for someone like you
But now you are slipping away...oh
(What have you done now!)
Why, why does fate make us suffer?
There’s a curse between us, between me and you

Refren (1) : [: What have you done! :]

Bridge:
I will not fall, won’t let it go
We will be free, when it ends

Referen (2): I, I’ve been waiting for someone like you
But now you are slipping away ...oh
(What have you done now!)
Why, why does fate make us suffer
There’s a curse between us, between me and you

I, I’ve been waiting for someone like you
But now you are slipping away ...oh
(What have you done now!)
Why, why does fate make us suffer
There’s a curse between us, between me and you

Žádné komentáře:

Okomentovat