Lukáš Přibyl: Mé osobní duchovní dekorum

3. 5. 2015 v 18:26 | Kategorie: Bohové - Gods | Autor: Lukáš Přibyl, DDV

Milí čtenáři,

dnes se podíváme blíže na mé způsoby jako nejvyššího duchovního. V minulosti jsem se vyjadřoval dosti podrobně k obecnému dekoru všech, kdo svůj život zasvětil duchovním způsobům. Dnes jsem na řadě já sám...

Mé osobní dekorum:

- přístup k sobě i svému okolí uvolněně, ale současně ve vší vážnosti
- duchovní praxe je plně automatizována (a to i v běžném životě)
- pocity (ať už jsou kdekoliv a ke komukoliv) jsou sníženy na co nejmenší míru
- sníženo na co nejmenší míru je i využití slov (mluvených i psaných)
- minimalizován je i vliv (jakéhokoliv) strachu
- pocity jsou sníženy rovněž na minimum 

S výše uvedeným je nutné zdůraznit, že není třeba dokonalosti. Existují sice i tací, kdo se o dokonalost snaží, ale je v podstatě nepotřebná. Své cíle si každý může splnit i poněkud jednoduššími způsoby.

S přáním pěkného dne,

Autor

2 komentáře:

  1. Promiň že nepíši komentáře, ale měla jsem a mám toho docela dost ikdyž se na tvoje články chodím koukat. Opravdu je píšeš docela podrobně a než vymyslím tak dobrá slova, musím jít dělat zase něco jiného.
    Možná bych taky měla přístupovat ke svému okolí uvolněně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,

      to je naprosto v pořádku, já to chápu. Díky za upřímnost.

      S pozdravem, Lukáš

      Vymazat