Nový Olymp: Na vaši žádost stránky obnovily svou činnost !

Milí čtenáři,

v prvé řadě vám všem děkuji za vyjádření náklonnosti k tvorbě, o kterou se již tak dlouhá léta snažím. Děkuji ještě jednou. Právěže na základě vašich kladných ohlasů jsem rozhodl, že nejenže činnost stránek bude obnovena, ale současně i výrazně vylepšena. Mimojiné i v samotném přístupu ke všem svým návštěvníkům. 

Přestože se věnuji psaní dalších a dalších knižních výtvorů, vždy říkávám, že svou nejdůležitější knihu by si každý měl nést pouze ve svém nitru. Tak jako například já. Pro mě neexistuje žádná kniha dosti důležitá na to, abych o ni nechtěl nikdy přijít. To se konec konců týká jakékoliv věci v mém nesmrtelném životě. Všechna moudrost a všechno, oč jsem kdy stál, si nesu dnes a denně jen sám v sobě. A  to mi bohatě stačí. Což ovšem neznamená, že jsem spokojen úplně se vším. 

Na závěr bych jen zdůraznil... přestože budu čas od času přispívat na zdejších stránkách, má hlavní internetová činnost spočívá jen v psaní publikací do Knihovny Lukáše Přibyla ZDE <<< Mimochodem, v případě zájmu, můžete podpořit tamní tvorbu i svými vlastními spisy. Více se dočtete právě tam. 

Pokud máte nějaké otázky či připomínky, pište níže v komentářích....

S přáním pěkného dne,

Lukáš Přibyl

Žádné komentáře:

Okomentovat