Kniha: Bible Temnoty - vydání druhé, rozšířené

5. 3. 2015 v 19:13 | Kategorie: Knihovna -a- Databáze knih | Autor: Lukáš Přibyl, DDV

Milí čtenáři,

již od prosince minulého roku jsem vám sliboval druhé vydání jedné z mých oblíbených publikací. Jedná se o knihu čisté Temnoty nebo jak já zkráceně říkávám prostě Bible Temnoty. Ten, kdo bude mít případně zájem se přidat k tamním postojům, bude zcela jistě dobře uvítán, ostatní nechť alespoň na chvíli pocítí, co se míní slovy "Bible Temnoty".

Jedná se o výrazně rozšířenou a upravenou verzi, která je ještě temnější než kdykoliv před tím.

A stejně jako i mé jiné knížky,
i Bibli Temnoty si můžete ZDARMA stáhnout 

Úvodní strana - fotografie:


Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku nebo v >>> Chatovací místnosti těchto stránek se můžete vyjádřit:

4 komentáře:

  1. k tvýmu komentáři: zrovna tyhle prášky, co jsem začala brát, tu nemoc mají zničit, ne jen zmírnit příznaky (na to beru jinej utrejch).. akorát mi přímo bylo řečeno, že je to běh na dlouho trať.. po jednom balení prášků se mi to určitě nezlepší.. ale nakonec to prý pomůže.. dneska mi už bylo zase o něco líp.. tak to zatím nevzdám..

    OdpovědětVymazat
  2. To víš že jsem si ji stáhl protože jsem zvedavej co jsi vyplodil. A kdy bude světla. Buď optimistický. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Lukášku vysvětli mi prosím: "Nejdříve sami v sobě zapátrejte, jak si svůj život vlastně představujete, co od něj očekáváte ? A hlavně… hlavně si uvědomte, že s tímto křtem se stáváte jedním z nás, nejtemnějším, nejděsivějším tvorem, co kdy chodil po tomto i jiných světech" - to jakože není nikdo děsivější, než ty? Prosimtě, vždyť ani nemš vrcholný duchovní titul jako já!
    Prof. Magi. Dr.DV. Ondra ... DDV

    OdpovědětVymazat
  4. Taková zkurvený škvár ztráta času

    OdpovědětVymazat