Duchovní praxe: Myšlenkový štít aneb ochrana před Fúriemi

20. 2. 2015 v 19:36 | Kategorie: Bohové - Gods | Autor: Lukáš Přibyl, DDV
Milí čtenáři,

posuneme se dále v rámci naší duchovní praxe a sice k tématu využití myšlenkového štítu v praxi. Než si povíme bližší informace, jen bych chtěl zdůraznit, že tento štít může být duchovním nastaven ne jen na jednu věc. Může se tedy týkat i jiného cíle, než toho, co je níže uvedeno.

Například mě samotného takový štít chrání už hodně dlouhou dobu. Týká se to mého dřívějšího boje s nemocí známou pod zkratkou OCD (Obsedantně-kompulzivní porucha - malá knížečka o mých zkušenostech, kterou jsem kdysi sepsal, je zdarma ke stažení výše v části Knihovna horního menu).

Zmíněný štít (nebo jak já říkám "bublina") mě dokonale chrání před vlivem bohyní známých jako Fúrie. Ty využívají proti mě vliv výše řečené OCD. Chtěly zvítězit... nepodařilo se jim to.

Žel, byť jsem byl před nějakou dobou povýšen, stále nejsem dokonalý, a proto platím jistou "daň" i nadále. Tak, že se nemohu na nic a na nikoho upínat, nemohu se o cokoliv nebo kohokoliv pevně opírat. Tedy musím vycházet POUZE z toho, co je TEĎ a TADY. Tedy co již mám, co si mohu obrazně řečeno "osahat".

Ve výsledku to znamená, že tato jak já říkávám "bublina" (tento štít) mi opravdu výrazně ztěžuje spolupráci s lidmi a celkový pohyb v této fyzické úrovni existence. To je tedy má "daň". Ale povím vám, že kdybych si mohl vybrat, neměnil bych. Není to zrovna "dvakrát příjemné", ale stojí to za ty roky utrpení.

Na závěr bych jen řekl, že... mně výše uvedené pomohlo jen proto, že jsem duchovní. Platí tedy, že co pomohlo jednomu, nemusí pomoci druhému.

Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku nebo v >>> Chatovací místnosti těchto stránek se můžete vyjádřit:

Žádné komentáře:

Okomentovat