Lukáš Přibyl: Mé třicáté narozeniny aneb "kruh se uzavírá" (1984 - 2007 - 2014)

Zveřejněno: 28. 12. 2014 | Kategorie: Každoroční projevy | Autor: Lukáš Přibyl, DDV

Milí čtenáři,

dneškem počínaje jsem se "znovu narodil" do svého současného fyzického těla, které znáte pod jménem Lukáš Přibyl. Můj příchod na tento svět jsme oslavovali doma jak v sobotu, tak i částečně v neděli. Normálně bych se tím tolik nechlubil, ale jeden z níže uvedených dárků mi připomněl jistou část mé minulosti - ano velice bolestnou a přitom tak potřebnou zkušenost... tedy pokud máte zájem na poznání pravé Lásky. 

Karolína, aniž by tušila, mi kdysi otevřela bránu k jinému úhlu pohledu na tento jinak primitivní svět. Za což jsem jí velice vděčný.  A právě níže uvedené vyobrazení ženy oděné v překrásných šatech, mi ji i po tolika letech připomnělo znovu.     

Děkuji ještě jednou za vše, co mám ! 
Kruh se nyní uzavírá,
a já znovu pokračuji tam,
kde před sedmi lety svou práci jsem započal.

A teď se můžete podívat na fotku, kterou jsem před chvílí pořídil přímo doma ve svém pokoji...

(pro zvětšení kliknout na obrázky níže)

1. fotka (vypadá téměř totožně s mou zarytou vzpomínkou na obraz mé 
dávné Nejdražší jménem Karolína):


2. fotka (tady je jiný úhel pohledu):


Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku nebo v >>> Chatovací místnosti těchto stránek se můžete vyjádřit:

3 komentáře:

  1. tak ti ke kulatinám přeji vše nejlepší :) jo.. některý vzpomínky se zarejou a nikdy nezmizí.. znám..

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné kulaté narozeniny přeji!

    OdpovědětVymazat