Přemýšlení: Zranitelnost fyzického a duchovního těla ?

Zpráva: S tímto článkem souvisí i tyto informace:
Jak už jsem i dříve řekl, žádného živého tvora, který čerpá energii především z duchovní úrovně, nelze skutečně zranit. Lidé mohou takového člověka dokonce i ochudit o jeho fyzické tělo, popřípadě jej i mučit, ale přesto všechno to neznamená vůbec nic. Takový duchovní žije bez jakéhokoliv vážného zranění dál, neboť jeho duch je nesmrtelný a věčný. Co s ním bude dál, jestli přejde do jiného fyzického těla nebo sebe jako ducha zhmotní tak, aby se mohl pohybovat ve fyzické úrovni dál - to už je na uvážení toho či onoho ducha samého (lépe řečeno na jeho předchozí přípravě k této věci).

A něco podobného platí i pro mě. Proto nemám strach z této fyzické úrovně, neboť není nikoho, kdo by mi mohl skutečně ublížit. Což znamená, že i kdyby mě někdo (třeba teď hned) fyzicky či i jinak napadl a případně i mučil a nakonec mě třeba i zastřelil či postupně odřezával jednotlivé části mého fyzického těla (za živa), stejně by mi neublížil... neboť kromě toho, že jsem duchovní, jsem i něco víc.

V mém případě se vskutku jedná navíc ještě o mé božství, tudíž má moc je výrazně vyšší než-li u ostatních duchovních. I kdyby mi někdo vzal mé prozatimní fyzické tělo, stejně by ničeho nedosáhl, neboť já jsem bůh.

Máte nějaké otázky či připomínky ? Není problém. Níže u tohoto článku se můžete vyjádřit: 

Žádné komentáře:

Okomentovat