Bohové: Moudrost olympského tarotu - karta Mág

Zpráva: S tímto článkem souvisí i tyto informace >>> Bohové: Moudrost olympského tarotu - karta Blázen (část druhá)

KARTA MÁG

- jedná se o kartu štíhlého mladíka s černými vlasy
- má na sobě pohodlné cestovní oblečení
- ten stojí na křižovatce a dívá se směrem dopředu
- svou levou rukou drží vzhůru k nebesům
- a jeho pravá ruka míří dolů směrem ke skále
- na té skále lze vidět meč, hořící hůl obtočenou dvěma hady, pohár a pentakl)
- mladík má za sebou obraz volné přírody

- meč je symbolem silné a ostré vůle Hermovy
- pohár představuje štěstí a lásku
- pentakl ukazuje na Herma jako pána štěstí a boha kupců a obchodníků
- a zmíněná hořící hůl s hady poukazuje na dualitu (dobro a zlo či muž a žena atd.)

- z hlediska archetypálního představuje tato karta rádce a vůdce
- nelze se však na něj spoléhat absolutně a vždy (je potřeba vnitřně získané informace takzvaně "podělit dvěma" = což znamená meditovat nad tím a nesnažit se "jenom se svézt")

Pokračování kartou "Císařovna"...

Návrat do zdejšího rychlého průvodce <<<

3 komentáře:

  1. Tak mi napadá, co děláš pracovně a kolik ti je? Můžeš mi to napsat do Zprávy autorovi a uvidím to jen já. To víš já jsem na lidi zvědavej. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím,

      nevidím důvod proč to tajit (není na tom nic "super-tajného"). Je mi třicet let a pracuji z domu ve spojení s mou druhou prací, což je doučování začátečníků a mírně pokročilých v oblasti angličtiny.

      Pokud by bylo ještě něco, ptej se...

      S pozdravem, Lukáš

      Vymazat
    2. Pracuješ? :D

      Vymazat