Orákulum: Nelpěte na "maličkostech"


Milí čtenáři,

jak jste se již nejednou z mého blogu dočetli, tak k tomu, abyste mohli magicky působit, nepotřebujete nic a nikoho než jen svou vůli a trpělivost. Tak tomu je už od dávných časů, a to ať už se to někomu líbí či nikoliv. Také jste se ode mě z výše uvedeného dověděli, že jsem trpěl silnou formou obsedantně-kompulzivní poruchy (= OCD), které jsem se však nikdy úplně nezbavil a z určitého úhlu pohledu jsem za tuto nemoc vlastně rád. Ano, právě OCD, ač to není její "náplní práce", mi pomohla výrazně urychlit můj duchovní vývoj. A tady jsem... v plné kráse silnější, odolnější a moudřejší. 

A teď se dostávám konečně k tomu, proč tento článek hlavně vznikl... 

Vy, kteří jste poznali, jak nepříjemně vtíravá OCD umí být, jste také po mnoha pokusech jí odolat zjistili, že tato porucha se chytá doslova každé "maličkosti" (kterou byste jinak někdy úplně přehlédli). Ptáte se tedy jak jsem například já unikl nepříjemnému vlivu této nemoci ? Přestože je to teoreticky jednoduché, několika-roční praxe tak zdaleka nevypadala. Celá léta jsem v skrytu pozoroval každý krok, každé pohnutí OCD v mém nitru a jakmile jsem pochopil, jak v dané věci v tu dobu OCD funguje, dal jsem jí do cesty řešení, na kterém si následně po každé "vylámala zuby". Ale tím to nekončilo. Dokud jsem se držel hmotných věcí a cílů ve fyzickém světě, OCD se podařilo vždycky si najít nějakou tu "skulinku", jak mě trápit dál. Ale jakmile jsem to pochopil, začal jsem svou sílu úplně čerpat z možností duchovních, a proto již celkem dlouhou dobu mám od této nemoci klid. A jak jsem říkal výše, OCD mi pomohla výrazně urychlit můj duchovní vývoj. A ano... za tu cenu, že jsem se musel vzdát jistých věcí pocházejících z tohoto hmotného světa (všechno má své plus a mínus). Hlavní je celková spokojenost a ta tu je.

To "nelpěte na maličkostech" se však týká i lidí více-méně zdravých, kteří OCD nepoznali. Jo, kdyby jste jen věděli, kolik nepříjemností a energie byste ušetřili, když se vzdáte mnoha "maličkostí"... Hned byste měli lepší život.
        
S přáním pěkného dne,

Lukáš Přibyl
Telefon: (+420) 604 364 905 

Žádné komentáře:

Okomentovat