Bůh Lukáš Přibyl: Můj poslední boj !

Související články:
  1. Nejmocnější duchovní
  2. Některé blogerky zvýrazňují, že "Láska porazí vše špatné a zvítězí nade vším"
  3. Příběh mladých bez kontroly
  4. Integrace každodenní duchovní praxe
  5. Inzerce: Staneš se mou ženou ? - část druhá
  6. Více činit a méně časté využití slov
Vážení návštěvníci stránek Věku Šestého,

velký boj, pro který jsem se před mnoha lety obětoval a přišel tak neochotně mezi vás smrtelníky, se blíží k závěru. Mezi vámi aktivně působím víc jak dvacet let a věřte, že kdyby bylo po mém, tato úroveň existence, tedy vaše, by už dávno hořela v plamenech nejhlubších rovin samotného Tartaru. 

Lukáš Přibyl řekl:
"Již před mnoha lety jsem vyslovil názor, že svět tak, jak 
jej známe, se musí opravdu výrazně změnit ne-li přímo zničit!"

Svět, ve kterém se mnozí s výraznou oblibou pohybujete, již brzy skončí. Jako bůh mám možnosti, vše, co rod lidský za celá tisíciletí zbudoval, jednou pro vždy zničit se vším všudy a to během pár minut. Ostatní život na povrchu i pod ním bude z pochopitelných důvodů ušetřen. Zjistím-li však, že někteří "koumáci" se záměrně schovávají v podzemí či jinde, ani to následně nebude ušetřeno. 

Správně jste tak mnozí pochopili, že toto je můj poslední boj. A ani tyto stránky už dávno nevykazují známky aktivity tak, jako kdysi. Už není potřeba, neboť svůj účel zcela splnily. Jejich místo nechť zůstává uloženo v dějinách sítě i světa.

Lukáš Přibyl, řekl:
"Přežijí jen ti, kdo se přidají na mou stranu !"

Již brzy bude svět hořet ohněm samotného Tartaru. A věřte, že to nejsou jen pouhá slova. Mé duchovní možnosti již dávno dosáhly potřebné úrovně k výše uvedenému konání. A já provádím poslední úpravy. 

Tak jest a nechť tak zůstane... 

ATMOSFERICKÁ HUDBA:

Žádné komentáře:

Okomentovat